Klachtenprocedure

Het welzijn en welbevinden van mijn cliënten staan bij mij ten allen tijde voorop. Mocht er onverhoopt en onbedoeld toch iets zijn waarover je ontevreden bent, dan nodig ik je van harte uit daarover met mij in gesprek te gaan. Ik kan je verzekeren dat ik er alles aan zal doen om tot een goede oplossing te komen.

Mochten de oplossingen die ik heb aangeboden toch niet afdoende zijn, dan staat het je vrij gebruik te maken van de klachten- en geschillenregeling waarvan ik lid ben. Zacht & Zinnig is aangesloten bij de klachten- en geschillenregeling van GAT.

Via de link hieronder kan je lezen welke stappen je kan zetten wanneer je een klacht of probleem wilt melden.

Ik val als CAT-therapeut onder GAT-Wkkgz klachtrecht en GAT-tuchtrecht bij de Geschilleninstantie Alternatieve Therapeuten (GAT). Voor meer informatie over mijn klachtenregeling zie: gatgeschillen.nl